Chcete se dozvědět něco o lidech v knihovně nebo mimo její zdi?
Zavedli jste novou službu a nikdo o ni nejeví zájem?
Vnímají vás uživatelé jako půjčovnu knih a vy jim nabízíte mnohem víc?
Možná právě vám pomohou principy a metody designu služeb.

 

Předchozí webinář ze čtyřdílné série se věnoval úvodu do designu služeb a způsobům, jak blíže poznat uživatele. Tentokrát si řekneme, jak se v záplavě nasbíraných dat neztratit. Představíme si metody, které nám pomohou získané poznatky zpřehlednit a co nejlépe vytěžit pro zodpovězení položených otázek a hledání řešení. Navazující webináře vás provedou dalšími fázemi designového procesu: jak reagovat na zjištěné skutečnosti, si řekneme v červnu a proč je dobré výsledek vždy otestovat, si ukážeme v září.

 

Služby 2: Uspořádáváme poznatky

KDY: středa 17. dubna, od 14.30 do cca 16.00

KDO BUDE PŘEDNÁŠET: Mgr. Zuzana Matulíková, Mgr. Pavla Martinková (obě FF MU)

KDE: online v MS Teams (odkaz bude zaslán pouze zaregistrovaným, záznam nebude pořizován)

REGISTRACE: od 4. 3. do 15. 4. 2024


Shrnutí webináře (co zaznělo, definice, pojmy, rady, tipy…)