Chcete se dozvědět něco o lidech v knihovně nebo mimo její zdi?
Zavedli jste novou službu a nikdo o ni nejeví zájem?
Vnímají vás uživatelé jako půjčovnu knih a vy jim nabízíte mnohem víc?
Možná právě vám pomohou principy a metody designu služeb.

 

Na prvním ze série čtyř webinářů se budeme věnovat tomu, kde vůbec začít, jak se správně zeptat, s jakými daty můžete pracovat a jak získat další informace. Ukážeme si také základní zdroje, ze kterých můžete při práci čerpat.

Navazující webináře vás provedou dalšími fázemi designového procesu: v dubnu se budeme věnovat analýze získaných poznatků, v červnu si řekneme, jak reagovat na zjištěné skutečnosti a v září si ukážeme, proč je dobré výsledek vždy otestovat.

 

Služby 1: Poznáváme uživatele

KDY: středa 28. února, od 14.30 do cca 16.00

KDO BUDE PŘEDNÁŠET: Mgr. Zuzana Matulíková, Mgr. Pavla Martinková (obě FF MU)

KDE: online v MS Teams (odkaz bude zaslán pouze zaregistrovaným, záznam nebude pořizován)

REGISTRACE: od 13. 2. do 26. 2. 2024


Shrnutí webináře (co zaznělo, definice, pojmy, rady, tipy…)